Категорії
Консультації

Системний PR

3-х місячний онлайн-практикум для всіх, хто бажає знайти здатність вирішувати завдання просування продуктів, брендів, репутації системно і тому ефективно.

Даний курс — для тих, хто розуміє, що лише системний підхід веде до ефективності в PR, просуванні, брендингу.

Але інтуїтивно відчуває: його  великі  знання  уривчасті, часто хаотичні, несистемні  і тому не дають змоги вирішувати завдання просування  з мінімумом витрат фінансів, часу та зусиль.

Що було б зрозуміло, звідки я знаю, якими я хочу з вами поділитися, трохи історії.

До розуміння системності в  PR я прийшов через дослідницьку роботу в комунікаціях (я захистив дисертацію з комунікацій, 10 років працював у профільному інституті старшим науковим співробітником), власний бізнес у сфері ком’юніті-PR (з 1992 по  2000 г керував власним проектом «Фінансовий клуб України»). В результаті на початку двохтисячних років вийшов. мій підручник практиків «Системний PR», на якому ґрунтувало свою практику покоління перших піарників України і не лише.

Мою Школу PR Ротовського за 20 років (з 1997 р.) закінчили тисячі слухачів, багато з яких зараз – лідери ринку PR у сфері економіки, політики, державного управління. Довгі роки я сам був керівником галузевого об’єднання піарників – Української PR-Ліги, заснував та 10 років вів головний форум PR України – Міжнародний PR-Фестиваль та інші масштабні проекти.

Моїми клієнтами та ключовими партнерами у різний час були керівники ведучих  фінансових компаній, корпорацій, державні лідери, міністерства та відомства України. У політичному та муніципальному PR я працював із командами  трьох Президентів України.

За минулі майже двадцять років я постійно поглиблював розуміння системності у сфері комунікації, застосовував свої знання в консалтингу просування, а потім і маркетинг своїх соціальних і духовних проектів. В результаті   знання з системного PR, якими я ділився в книзі «Системний PR», доповнилися, змінилися, особливо з урахуванням розвитку інтернету та соціальних мереж.

Я – практик комунікації. Однак, не тільки я  вважаю,  «що немає нічого більш практичного, хорошого». теорії» (Енштейн). Звичайно, я проти розумності і непотрібних «понтів вченості» там, де важлива ефективність.

Під  «хорошою теорією» я розумію знання того, як влаштований системно і неочевидно наш світ, людина, її мотивації, наскільки нелінійні та непередбачувані канали комунікації з урахуванням усіх інтернет-інновацій, як багатоступінчасто і парадоксально відбувається процес продажів у різних сферах, як неусвідомлено споживач приймає рішення про покупку тощо. Всі ці знання необхідні для просування, для розуміння контексту вирішення комунікаційних завдань. постановки точних цілей та опрацювання ефективної тактики.

Ви можете знати масу прийомів діджитал, бути гуру в контент-маркетингу, мати чудовий сайт, робити регулярні розсилки, мати купу супер-вупер змістовних сторінок у ФБ, екаунти в Телеграмі, Інстаграмі та інших сервісах.

Але без  системної методології  і системного розуміння себе, свого продуку, ринку, споживача, самої практики просування у конкретній сфері неминуче будете зі своїм  просунутим техніцизмом  діяти у просуванні «методом тику», витратно, без будь-якої передбачуваності у своїх зусиллях.

Що ви отримаєте у процесі навчання

  • Системно бачити завдання: в якій системі (або системах) ви вирішуєте своє завдання просування, які цільові аудиторії є в цих системах «ключами» до довіри вашого споживача, які ваш меседжі споживач готовий слухати з довірою, якими каналами слід посилати своє послання і т.д. .д.
  • Здатність бачити у вирішенні будь-якої комунікаційної маркетингової чи репутаційної завдання «провідне ланка», потягнувши яку ви зможете з найменшими зусиллями витягнути весь ланцюг, тобто. розв’язати задачу з найменшими витратами енергії.
  • Можливість точно прогнозувати варіанти розвитку ринку вашого продукту або послуги, приймати зважені рішення в тактиці та стратегії свого PR в умовах невизначеності, завчасно готуватися до настання можливих ризиків і максимально використовувати можливості, що тільки зароджуються.

Що ви НЕ отримаєте у процесі навчання

  • Найпростіших розв’язків складних нелінійних завдань: так не буває. Не треба дурити. Світ безперервно ускладнюється. Те, що працює зараз, через короткий час перестане працювати. Системи нелінійні, у них за законом Паретто завжди менше визначає більше (наприклад, одна група споживачів дає 90% виручки, один канал дає 90% довіри та впізнаваності, проблема в одній сфері дає 90% збитків…). Тому складність рішення в системному PR полягає саме в тому, щоб знайти цей важіль для вирішення великого завдання. А це неочевидно і тому завжди непросто.
  • Курс націлений на розвиток системного мислення в PR, тому технічні аспекти діджітел, копірайтингу, контент-маркетингу та інших інструментів будуть розглянуті рівно тією мірою, наскільки це доцільно для розвитку системного мислення в PR. Курсів з діджітел, роботи в соціальних мережах – безліч. Курсів з системного PR – мало чи зовсім немає.
  • На кожній сесії ми як кейс розглядатимемо лише 1-3 завдання слухачів. Я відповім на всі питання, але отримати глибоке системне розуміння своїх реальних завдань зможуть лише ініціативні учасники, які активно виконуватимуть завдання.

Логіка курсу

Кожна тема – як сходинка углиб системного підходу. Спочатку ми зрозуміємо загальні закони системності (стосовно комунікацій зокрема),  потім пропрацюємо на кейсах учасників конкретні завдання побудови системної стратегії просування.

Як буде проходити навчання

Перед курсом всі учасники заповнюють   анкету, яка дозволить мені побудувати викладання з урахуванням потреб усіх учасників.

Структура курсу:12  онлайн-практикумів + стільки ж   відеолекцій  по кожній темі, що даються ДО початку кожної сесії. Це дозволяє сконцентруватися на онлайн-сесії на практиці застосування системного підходу в PR учасників курсу + розгляд 3 кейсів щодо вирішення конкретних завдань слухачів у контексті кожної теми.

У форматі «преміум» передбачено 12 додаткових годин індивідуальної роботи.

Навчання проводиться на платформі ZOOM, яка дозволяє кожному самостійно записати сесію, вести комфортний діалог, наче ми всі сидимо за одним реальним столом ?

Тематика сесій

  • Вводная сессия (дается в формате только видеолекции перед курсом): Суть, принципы и задачи PR в системе маркетинга и менеджмента, его типовой инструментарий)
  • Какие системные законы и свойства  мира следует учитывать и использовать в системном PR
  • Как провести системный анализ PR-задачи
  • Как определить приоритетные целевые аудитории вашего проекта, бизнеса.
  • Как сформулировать ключевое послание по смыслу и формату.
  • Как выстроить системно архитектуру, каналы коммуникации с учетом специфики конкретного проекта.
  • Алгоритмика доверия к вам целевых аудиторий: как его завоевать и не растерять. Системный подход.
  • Системное управление репутацией
  • Системные коммуникации бренда продукта
  • Системные персональные коммуникации
  • Задачи развития внутренних коммуникаций с учетом культуры организации.
  • Кризисный PR
  • К чему нам готовиться: тренды мира, потребителей, смыслов посланий, систем коммуникации, инструментария.

Умови участі

  1. Стандарт: 50 євро при реєстрації до кінця липня, 100 євро при реєстрації до кінця серпня, 150 євро при реєстрації до кінця вересня, 200 євро – при реєстрації у жовтні. Можлива помісячна оплата.
  2. Платинум: 500 євро.
  3. Заочний (відеолекції+ відеозаписи всіх сесій): 50 євро.
  4. Представники державних, муніципальних, громадських та благодійних організацій запрошуються на умовах оплати посильного благодійного внеску).

Як стати учасником

Реєстрацією на курс вважається фактична оплата курсу або першого внеску.

  • Заповніть шаблон внизу даного анонсу і одним кліком надішліть його нам.
  • Оплатіть вартість курсу або першого внеску за реквізитами, які ми вам надішлемо у відповідь на вашу реєстрацію на курс і обов’язково перешліть нам скан платежу (!).
  • Відповім на будь-які ваші запитання.

Зі захопленням, Андрій Ротовський,

консультант з розвитку систем та системних комунікацій, доктор філософії, практик системних комунікацій.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Останні записи

This site is registered on wpml.org as a development site.