Особливість нашого підходу в реалізації економічних PR-програм – націленість на досягнення для замовника конкретного маркетингового результату мінімальними фінансовими ресурсами.
Типові види робіт:
• розробка корпоративного бренду
• креатив та реалізація PR-завдань з просування корпоративного бренду
• управління репутацією організацій
• превентивні та кризові репутаційні PR-комунікації
• креатив та реалізація PR-завдань з просування продуктів
• PR в рамках виставкових заходів
• корпоративна соціальна відповідальність
• креатив та реалізація соціальних PR-акцій та програм
За 16 років роботи в індустрії PR організовано на замовлення комерційних структур сотні великих проектів Їх ефективність обумовлена застосуванням інноваційних PR-підходів, зв’язків у всіх сферах економічного, державного життя України.
Серед наших замовників тільки останніми роками – компанії Євроцемент-груп, Київстар, Вітмарк, а також міжнародні організації – Євросоюз, Міжнародна організація праці.
Розкажемо лише про два яскравих проектах, які характеризують принципи наших підходів.
У 2000 р. банк «Аваль» замовив нам розробку PR-програми, яка б у гранично стислий термін дозволила банку налагодити особисті контакти з найбільшими операторами ринку сільгосппереробки, представниками регуляторних підприємств; органів у цій сфері, а також презентувати ринку власні фінансові продукти.
Ми ініціювали проведення у приміщенні банку всеукраїнської наради Мінагрополітики на тему розвитку земельної реформи. Якраз розроблялися принципово важливі документи щодо земельної реформи, в наявності була явна інтрига, брак інформації про те, яким шляхом піде розвиток земельного законодавства.
Як результат, вдалося організувати емоційну, яскраву, результативну подію в приміщенні банку, в якому охоче взяло участь практично все керівники сільгоспбірж, ЗМІ, найбільші сільгосппереробники та торговці.
Якщо не брати до уваги витрати на фуршет, то витрати на програму склали … 2000 доларів США.
Другий показовий проект – у 2008 р. компанія «Євроцемент-груп Україна» звернулася до нас із пропозицією організувати прес-тур на Балаклейський цементний завод, присвячений пуску печі-мільйонника по випалюванню цементу. Проаналізувавши якість інформаційного приводу, запропонували інший формат: лобістке корпоративна подія із запрошенням на подію із запуску печі найбільш бажаних замовником цементу з кількох областей України.
В результаті було укладено вигідні контракти та паралельно виконано початкову програму, оскільки ми все ж таки організували і прес-тур, але як допоміжну подію.