Категорії
Новини

Розробка та реалізація комерційних та соціальних PR-програм

Особливість нашого підходу в реалізації економічних PR-програм – націленість на досягнення для замовника конкретного маркетингового результату мінімальними фінансовими ресурсами.

Типові види робіт:

• розробка корпоративного бренду
• креатив та реалізація PR-завдань з просування корпоративного бренду
• управління репутацією організацій
• превентивні та кризові репутаційні PR-комунікації
• креатив та реалізація PR-завдань з просування продуктів
• PR в рамках виставкових заходів
• корпоративна соціальна відповідальність
• креатив та реалізація соціальних PR-акцій та програм

За 16 років роботи в індустрії PR організовано на замовлення комерційних структур сотні великих проектів Їх ефективність обумовлена ​​застосуванням інноваційних PR-підходів, зв’язків у всіх сферах економічного, державного життя України.

Серед наших замовників  тільки останніми роками – компанії Євроцемент-груп, Київстар, Вітмарк, а також міжнародні організації –  Євросоюз, Міжнародна організація праці.

Розкажемо лише про два  яскравих проектах, які  характеризують  принципи наших підходів.

У 2000 р. банк «Аваль» замовив нам  розробку  PR-програми, яка  б  у гранично стислий термін дозволила  банку налагодити особисті контакти з найбільшими операторами ринку сільгосппереробки, представниками регуляторних підприємств; органів у цій сфері, а також презентувати ринку власні фінансові продукти. 

Ми ініціювали проведення у приміщенні банку  всеукраїнської наради  Мінагрополітики  на тему розвитку земельної реформи. Якраз розроблялися принципово важливі документи щодо земельної реформи, в наявності була явна інтрига, брак інформації про те, яким шляхом піде розвиток земельного законодавства. 

 Як результат, вдалося організувати емоційну, яскраву, результативну подію в приміщенні банку, в якому  охоче взяло участь практично все  керівники сільгоспбірж, ЗМІ, найбільші сільгосппереробники та торговці. 

Якщо не брати до уваги витрати на фуршет, то витрати на програму склали … 2000 доларів США.

Другий показовий проект – у 2008 р. компанія «Євроцемент-груп  Україна» звернулася до нас із пропозицією організувати прес-тур на  Балаклейський цементний завод, присвячений пуску печі-мільйонника  по випалюванню цементу. Проаналізувавши якість інформаційного приводу, запропонували інший формат: лобістке  корпоративна подія із запрошенням на подію із запуску печі найбільш бажаних замовником цементу з кількох областей України. 

В результаті було укладено вигідні контракти та  паралельно виконано початкову програму, оскільки ми все ж таки організували і прес-тур, але як допоміжну подію.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Останні записи

This site is registered on wpml.org as a development site.